Województwo Podlaskie walczy o turystów
W sierpniu rozpoczęła się kampania promocyjna Województwa Podlaskiego. Celem akcji jest wykreowanie wizerunku regionu, który promuje się hasłem "Podlaskie - bogactwo różnorodności", jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, zamieszkiwanego przez ludzi gościnnych i doskonałego do życia.
Na czas kampanii przewidziano cykl imprez plenerowych pod nazwą Podlaska Poczta Polowa. Do 22 miejscowości województwa dotrze specjalnie przygotowany dyliżans, a pocztylion zaoferuje mieszkańcom i turystom możliwość stworzenia indywidualnych kart pocztowych oraz wysłania ich bezpośrednio internetem z przystanku Poczty.
Chętni będą mogli dostarczyć własne zdjęcie oraz pomysł na tekst, a wirtualna kartka będzie tworzona i wysyłana na miejscu. Możliwe będzie też skorzystanie z drukowanej formy tradycyjnej - wówczas karty opatrywane będą okolicznościowymi pieczęciami. Autor najciekawszej pracy w danej miejscowości otrzyma rower, a wszystkie stworzone kartki wezmą udział w konkursie z nagrodami.
Kampania rozpocznie się 7 sierpnia dużą imprezą plenerową z występami zespołów muzycznych w Suwałkach. Zakończenie 29 sierpnia w Białymstoku, gdzie podczas pikniku rodzinnego będzie można m.in. obserwować pokazy Podlaskiej Fiesty Balonowej.
Akcję mają wspierać działania w lokalnej telewizji, radiu, prasie, internecie, na materiałach BTL oraz outdoorze.
Kampanię przygotowała agencja reklamowa Advertica. Media zostały zaplanowane przez pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego.
Dołącz do dyskusji: Województwo Podlaskie walczy o turystów