T-Mobile zapowiada kampanię "Bez nonsensów" o jakości obsługi klienta (wideo)
Ruszyła teaserowa odsłona kampanii wizerunkowej T-Mobile, w której operator zwraca uwagę na wybrane problemy w zakresie obsługi klientów telekomów. Akcję realizują departament zarządzania marką T-Mobile, DDB&Tribal, Mindshare oraz VMLY&R.
Fazę teaserową promują cztery 15-sekundowe spoty telewizyjne. Wykorzystują komentarze z social mediów, których autorzy przekazują negatywne uwagi na temat jakości obsługi stałego klienta, infolinii czy prędkości internetu. Napędzającą się dyskusję przerywa napis „Nonsens”.
Spoty trafiły do emisji w telewizji, na nośnikach digital OOH oraz kanałach digital, w tym social mediach. Operator przygotował też specjalną stronę internetową beznonsensow.pl, której zawartość będzie się poszerzać sukcesywnie z rozwojem akcji.
Pierwsza faza kampanii potrwa do 1 kwietnia 2019 r.
- Od dawna mówimy, że zapewnienie klientom wyłącznie pozytywnych doświadczeń, jest dla nas najważniejsze. Jednocześnie w naszej branży jest wiele sytuacji, które irytują, do czego nawiązujemy w startującej dziś kampanii teaserowej. Dziś pokazujemy, że dostrzegamy te problemy i zaczynamy głośno mówić o tym, że się z nimi zmierzymy. Znamy już kilka odpowiedzi, ale ta historia dopiero się zaczyna - mówi Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką T‑Mobile.
Gwiazdą Monika Brodka
Główna kampania ruszy od wtorku 2 kwietnia. Obejmie emisję 45-sekundowego spotu, który wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a wystąpi w nim piosenkarka Monika Brodka.
Kampanię przygotował departament zarządzania marką T Mobile wraz z agencją DDB&Tribal. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, kampanię digital i social media realizuje VMLY&R.
W 2018 r. T-Mobile Polska wypracował przychody w wysokości 6,5 mld złotych, ale wskaźnik EBITDA okazał się w skali roku niższy o 6,7 procent. Operator ma obecnie ponad 10,7 mln użytkowników, o 333 tys. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile zapowiada kampanię "Bez nonsensów" o jakości obsługi klienta (wideo)