Dawid Podsiało uruchamia własny festiwal. Będzie sześć 2-dniowych koncertów
Piosenkarz Dawid Podsiadło będzie twarzą nowego festiwalu Zorza, który latem 2025 roku obejmie sześć dwudniowych imprez. Oprócz Podsiadły wystąpi wiele gwiazd polskiej muzyki, a głównymi partnerami komercyjnymi są T-Mobile, Allegro i Credit Agricole.
![Dawid Podsiadło, fot. Daniel Jaroszek / materiały prasowe](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/googleDiscovery/67ab4824b01f9_dawidpodsiadlo2025.jpg)
– Mam poczucie, że startując z tym festiwalem, wchodzimy w zupełnie nowy etap. Z jednej strony – jak zawsze – muzyka. Zaprezentujemy wyjątkowe projekty, które w większości powstają od podstaw z myślą o naszej imprezie. Jesteśmy wdzięczni i dumni, że tak fantastyczni artyści polubili nasz pomysł i przyjęli zaproszenie. To dla nas wszystkich okazja, by złapać świeży, muzyczny oddech i stworzyć coś nowego, innego, a czasem nawet odrobinę szalonego – z przymrużeniem oka – zapowiada Dawid Podsiadło w komunikacie prasowym.
Zorza ma zapewniać wrażenia nie tylko muzyczne. – Oprócz muzyki, pracujemy ze sztuką wizualną, literaturą, designem. Chcemy tworzyć nowe światy, nowe przestrzenie – coś, co da nam wszystkim masę energii, ale też będzie niepowtarzalne. Stąd też nazwa: Zorza – tłumaczy Podsiadło.
Festiwal Zorza 2025: sześć dwudniowych koncertów
Tegoroczna edycja Zorzy to sześć wydarzeń, każde zaplanowano na dwa dni:
6-7 czerwca – POZNAŃ, Malta Komandoria
27-28 czerwca – WROCŁAW, AWF Wrocław
11-12 lipca – WARSZAWA, AWF Warszawa
25-26 lipca – KRAKÓW, Park Lotników
15-16 sierpnia – GDAŃSK, Stocznia
29-30 sierpnia – KATOWICE, Lotnisko Muchowiec
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/imagesnew/zorza-festiwal-67ab489a6f404.jpg)
Bilety będą dostępne wyłącznie na platformie eBilet należącej do Allegro. Przedsprzedaż ruszy w środę 12 lutego, od godz. 13.00 będą mogli z niej skorzystać użytkownicy Allegro Smart!, a od 18.00 – klienci T-Mobile zarejestrowani w programie Magenta Moments w aplikacji Mój T-Mobile. Pozostali zainteresowani będą mogli kupować bilety od czwartku od godz. 12.00.
Na każde z wydarzeń bilet jednodniowy kosztuje 249 zł, a dwudniowy – 449 zł (plus opłaty serwisowe).
Tytularnym partnerem Zorzy jest T-Mobile, funkcję mecenasa pełni Allegro, a partnera finansowego – bank Credit Agricole, w którego reklamach od lat występuje Dawid Podsiadło. Organizatorem festiwalu jest MUZ, za produkcję techniczną odpowiada agencja East Eventz, a za komunikację - DDB Warszawa oraz Big Picture.
Kolejną edycję Zorzy zaplanowano na 2027 rok.
Dołącz do dyskusji: Dawid Podsiało uruchamia własny festiwal. Będzie sześć 2-dniowych koncertów
Sorry Dawid, ale nie jesteś wart 449 PLN.