Szymon Majewski uczy dykcji w kolejnej reklamie PKO BP (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kredytu hipotecznego w PKO BP. Akcję, której twarzą jest Szymon Majewski, przygotowały firmy DDB, Cut Cut, OS3 multimedia i Universal McCann.
Kampania kredytu hipotecznego oferowanego przez PKO Bank Polski podkreśla brak opłat za kilka usług związanych z tym kredytem: samo udzielenie, kontrolę inwestycji przed każdą wypłatą transzy, pierwsze przewalutowanie i wcześniejszą częściową spłatę. W reklamach Szymon Majewski jako trener dykcji uczy pracowników banku, jak wymawiać kluczowe w tym kontekście słowo „zero”.
Majewski jak Doda i Kondrat – 3,3 mln zł od PKO BP
Szymon Majewski kobieco reklamuje PKO BP (wideo)
Majewski jako ambasador reklamowy PKO BP do tej pory promował konta oferowane przez ten bank, również podkreślając zero opłat z nimi związanych. W kolejnych reklamach wcielał się w role dyrektora marketingu, rzecznika prasowego i kobiety w oddziale bankowym. Całość komunikacji opiera się na tym, że Majewski zaczyna pracę w PKO BP, sprawdzając się na różnych stanowiskach, o czym zresztą informował teaserowy etap akcji (zobacz wykorzystywane w nim spoty).
Szymon Majewski rzecznikiem w nowej reklamie PKO BP
Szymon Majewski w reklamie PKO BP jako „zerowy” marketingowiec-koszykarz (wideo)
Obecny etap kampanii jest prowadzony przede wszystkim w telewizji, obejmując również inne media. Akcję przygotowały firmy DDB (kreacja), Cut Cut (produkcja), OS3 multimedia (działania w internecie) i Universal McCann (zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski uczy dykcji w kolejnej reklamie PKO BP (wideo)