Dorota Szelągowska promuje Surface Pro od Microsoftu (wideo)
Dziennikarka telewizyjna i projektantka wnętrz Dorota Szelągowska jest bohaterką kampanii reklamowej nowego Surface Pro (produkowanego przez Microsoft). Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe d*fusion communication, FaceAddicted i Carat.
Spot z kampanii przedstawia typowy dzień z jej zawodowego życia Doroty Szelągowskiej - to jak dziennikarka pracuje w swoim biurze projektowym Mania Design. Reklama prezentuje różne funkcjonalności nowego Surface Pro, m.in. to że urządzenie w połączeniu z profesjonalnym piórem komputerowym Surface Pen, rozpoznającym aż 4096 poziomów nacisku, może stać się podstawowym komputerem na wyposażeniu architektów, grafików, projektantów czy osób uprawiających wolne zawody
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Dorotą Szelągowską, ponieważ w jej pracy jak w soczewce skupiają się wartości, którymi firma Microsoft kierowała się podczas projektowania nowego Surface Pro. Konkretnie rzecz ujmując – chodzi o kreatywność, mobilność, elastyczność, design i dbałość o detale. Szukając do naszej kampanii osoby, której profesja łączyłaby w sobie wszystkie wymienione tutaj cechy, to właśnie Dorota wydała nam się najbardziej naturalnym wyborem. Jesteśmy dumni, że tak twórcza i kreatywna postać korzysta na co dzień z komputera i oprogramowania firmy Microsoft - uzasadnia Dominik Sołtysik z polskiego oddziału Microsoftu.
Dorota Szelągowska, szeroko znana głównie z programów Grupy TVN, w połowie ub.r. została ambasadorką reklamową sklepów meblowych Komfort. Promuje również Ceramikę Paradyż.
Kampania reklamująca Surface Pro obejmuje internet: witryny o tematyce technologicznej i biznesowej, serwisy VoD, Facebook, Instagram oraz kanały własne Microsoftu.
Za przygotowanie spotu i aktywności PR odpowiada agencja d*fusion communication, za działania na Facebooku i Instagramie - agencja FaceAddicted, a za zakup mediów - dom mediowy Carat.
Dołącz do dyskusji: Dorota Szelągowska promuje Surface Pro od Microsoftu (wideo)