„Słodziaków nie trzeba dosładzać” - Żywiec Zdrój zachęca do podawania dzieciom napojów bez cukru
Ruszyła nowa kampania firmy Żywiec Zdrój wspierająca rodziców w kształtowaniu zdrowych nawyków żywieniowych swoich dzieci, zachęcająca do sięgania każdego dnia po napoje bez cukru. Autorem kampanii jest agencja VML Poland.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/ZywiecZdroj_slodziaki655.jpg)
„Słodziaków nie trzeba dosładzać” to główne hasło kampanii, która ma przemawiać do emocji i matczynych uczuć, wykorzystując najbardziej znany insight: „mamy kochają swoje dzieci i uważają je za najcudowniejsze istoty na świecie”.
Działania prowadzone są w stacjach grup TVN i ZPR Media, gdzie emitowane są spoty 15- i 30-sekundowe, oraz w serwisach VOD (TVN Player, Ipla.tv oraz Xaxis TV).
By pokazać wpływ wody na zdrowie dziecka powstała strona internetowa pijewode.pl. Zawiera ona filmy edukacyjne z dziećmi, które w zabawny sposób pokazują dobroczynne działania wody na cały organizm człowieka. Dodatkowo, sekcja pytań i odpowiedzi tłumaczy najczęściej pojawiające się pytania z zakresu prawidłowego nawodnienia, a praktyczny kalkulator hydratacji pozwala sprawdzić poziom nawodnienia w ciągu dnia. Kampania promowana jest także w serwisie Facebook poprzez interaktywne posty.
Za koncepcję kreatywną i realizację działań odpowiada VML Poland. Zakupem mediów zajął się Mediacom.
Dołącz do dyskusji: „Słodziaków nie trzeba dosładzać” - Żywiec Zdrój zachęca do podawania dzieciom napojów bez cukru