Żywiec Zdrój po raz 14. zachęca do picia wody w akcji „Mamo, tato, wolę wodę!”
Tegoroczna edycja akcji edukacyjnej marki Żywiec Zdrój jest już 14. odsłoną przygód Zdrojka i jego przyjaciół. W tym roku za kompleksowe przygotowanie i organizację programu odpowiada NAV agency.
Program Żywiec Zdrój „Mamo, tato, wolę wodę!” jest prowadzony przez Żywiec Zdrój od 2009 roku. Sympatyczny bohater marki – Zdrojek – przez kilkanaście lat wspierał blisko 27 000 placówek. W zeszłym roku w programie zarejestrowało się ich niemal 4 300 (czyli niemal 307 000 dzieci).
Jak zaangażować się w akcję „Mamo, tato, wolę wodę!” ?
Celem akcji jest wykształcenie u dzieci prawidłowych nawyków żywieniowych ze szczególnym podkreśleniem roli wody w codziennej diecie, a także zwrócenie ich uwagi na zagadnienie ochrony środowiska. W ramach programu tworzone są dla przedszkoli eksperckie materiały edukacyjno-poznawcze, w tym scenariusze zajęć, angażujące dzieci i wychowawców do wspólnej nauki poprzez zabawę.
Dzieci mają okazję odkryć, jak mogą przyczynić się do ochrony środowiska naturalnego. Opiekunom szkolnym i przedszkolnym pomagają w tym scenariusze angażujących zajęć dostępne w ramach programu.
Materiały edukacyjne czekają również na rodziców. Mogą oni pobrać te dostępne na stronie programu i razem z dziećmi organizować zabawy w domowym środowisku. Dołączenie do programu „Mamo, tato, wolę wodę” jest bardzo proste: wystarczy wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej wolewode.pl. Wszystkie materiały edukacyjne są udostępnione na stronie programu w formie elektronicznej. Na zakończenie tegorocznej edycji na zarejestrowane placówki czeka również konkurs z nagrodami.
Przy organizacji i realizacji 14. odsłony programu ponownie czuwa agencja kreatywna NAV agency. W tegorocznej edycji kontynuowana jest odświeżona formuła.
Dołącz do dyskusji: Żywiec Zdrój po raz 14. zachęca do picia wody w akcji „Mamo, tato, wolę wodę!”