Scholz&Friends i Zenithmedia dla PKO BP
PKO Bank Polski rozstrzygnął ogłoszone w połowie br. dwa przetargi na wybór agencji reklamowej i domu mediowego.
Od 1 stycznia 2007 r. PKO BP będzie współpracował z agencją reklamową Scholz&Friends Warszawa Sp. z o.o. oraz domem mediowym Zenithmedia z grupy ZenithOptimedia Group Sp. z o.o
Firmy te będą świadczyć na rzecz banku kompleksowe usługi w zakresie promocji wizerunku oraz produktów i usług banku, planowania strategicznego, projektowania i produkcji materiałów ATL oraz projektowania i realizacji działań BTL (agencja reklamowa), a także planowania i zakupu mediów (dom mediowy).
Od 1999 roku PKO Bank Polski współpracował z konsorcjum agencji reklamowych PZL Sp. z o.o., Euro RSCG 4D oraz domu mediowego OMD Poland. W tym czasie zrealizowanych zostało wiele udanych akcji reklamowych, w efekcie których wizerunek banku ulegał stałej poprawie, a bank zaczął być postrzegany jako nowoczesny i innowacyjny, oferujący klientom nowe rozwiązania i atrakcyjne produkty.
Współpracę z dotychczasowym Konsorcjum oceniamy bardzo dobrze, doceniając przede wszystkim wysokie zaangażowanie i profesjonalność teamu delegowanego do pracy z naszym bankiem. – mówi Marek Kłuciński, dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji PKO BP – Mamy nadzieję, ze w podobnym duchu będziemy mogli mówić o współpracy z nowo wybranymi partnerami.
Dołącz do dyskusji: Scholz&Friends i Zenithmedia dla PKO BP