Agencja Chromatique pracuje dla marki DrWitt
DrWitt, marka napojów izotonicznych z Grupy Maspex, wybrała agencję Chromatique do poprowadzenia całościowej obsługi social media.
![fot. materiały prasowe](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/googleDiscovery/67a9fa99f2433_lewandowski-rwitt.png)
Chromatique został agencją wiodącą, która poprowadzi działania reklamowo-marketingowe dla DrWitt. Od teraz odpowiada ona za całościową obsługę w social mediach marki, przygotowanie kampanii reklamowych online, aktywacje konsumenckie oraz niestandardowe akcje.
Agencja będzie także odpowiedzialna za promocję i działania z nowymi ambasadorami marki, piłkarzami Wojciechem Szczęsnym i Robertem Lewandowskim.
Po stronie agencji za obsługę i działania dla klienta odpowiadają Paulina Śron, senior account manager oraz Jacek Baron, business development director.
DrWitt to kolejna marka z Grupy Maspex, która niedawno zdecydowała się na współpracę z Chromatique. Od stycznia 2025 roku agencja prowadzi całościowo także działania reklamowe na marce Alcalia.
Dołącz do dyskusji: Agencja Chromatique pracuje dla marki DrWitt