Rusza konkurs na reklamę Red Bulla
Red Bull rozpoczyna konkurs na scenariusz reklamy telewizyjnej. Najlepszy pomysł na kreskówkowy spot tej marki - nawiązujący do polskiej rzeczywistości - zostanie zrealizowany.
W ogłoszonym właśnie konkursie na scenariusz kreskówkowej reklamy telewizyjnej Red Bulla tej marki mogą wziąć udział osoby mające ponad 15 lat. Firma oczekuje pomysłów na śmieszne historyjki stawiające na głowie zwyczajne postrzeganie rzeczywistości oraz nawiązujące do polskich tradycji, legend i bohaterów. Prace w dowolnej formie - zarówno tekstowej, jak i graficznej - można przesyłać do 13 marca.
Ze zgłoszonych scenariuszy najciekawsze wybierze krajowe jury, a
najlepsza praca zostanie wyłoniona następnie przez międzynarodowe
gremium pod przewodnictwem Johannesa Kastnera, twórcy hasła "Red
Bull doda Ci skrzyyydeł!". Zwycięzca konkursu będzie mógł
uczestniczyć w każdym etapie realizacji swojego projektu: od
szkicu, przez animację, casting głosów i udźwiękowienie, aż po
premierę kinową.
Wyprodukowany w ten sposób spot zostanie wykorzystany w kampanii
Red Bulla, która na pewno obejmie Polskę, a być może również inne
kraje.
Dołącz do dyskusji: Rusza konkurs na reklamę Red Bulla