SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszają prace nad konkursem Effie Poland 2025. Oto 16 kluczowych osób

16-osobowy Komitet Organizacyjny Effie Poland rozpoczął prace nad 26. edycją międzynarodowego konkursu poświęconego efektywności marketingowej.

Komitet Organizacyjny Effie Poland składa się z 16 przedstawicielek i przedstawicieli agencji członkowskich SAR oraz marketerów. Zadaniem Komitetu jest praca nad dalszym rozwojem polskiej edycji konkursu, w tym odzwierciedleniem zmian i trendów rynkowych.  

W składzie Komitetu Organizacyjnego znaleźli się:

Anna Barabasz-Sawińska, marketing director CEE beverages & head of marketing services, Grupa Maspex

Tomasz Bartnik, partner, One Eleven

Wojciech Borowski, group CEO, McCANN Poland

Filip Fiedorow, marketing director, OLX Europe

Edyta Frąckowiak, COO, Co-Founder, numbers & intuition

Michał Kociankowski, managing Ppartner, Synergion

Magda Kolenkiewicz, general manager, Starcom

Magdalena Kozanowska, vice president, COO & partner, 180heartbeats + Jung v Matt

Małgorzata Majcher, chief strategy & innovation officer, DDB Warszawa

Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, managing director, OMD

Joanna Okła, CEO, EssenceMediacom

Jarosław Serednicki, marketing & digital director, Żabka

Małgorzata Słychań, influencer relations Head, VML

Lena Stryjewska, managing director, 2012 Agency

Elżbieta Twardowska, chief strategy officer, Ogilvy

Ewa Wolska-Rzewuska, general manager, Saatchi & Saatchi

Effie Awards po raz 26.

– Jesteśmy świadomi, jak dynamicznie zmienia się rynek i jak ogromny wpływ na podejmowane dosłownie każdego dnia decyzje wywiera obecnie panująca na świecie sytuacja. Dlatego Effie będzie kontynuować swoją misję, otwierając się na innowacje, które przynosi dynamicznie ewoluujący rynek. Chcemy, by konkurs był źródłem inspiracji, benchmarków i platformą wymiany wiedzy, pozostając przy tym wiernym swojej głównej idei czyli mierzeniu i nagradzaniu efektywności w marketingu – mówi  Paweł Tyszkiewicz, dyrektor generalny SAR.

Tegoroczna edycja obejmie działania i kampanie realizowane w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 31 marca 2025 roku. Przed rozpoczęciem nadsyłania zgłoszeń odbędą się webinary „Effie in Practice” dedykowane zasadom pisania zgłoszeń, kategoriom oraz wymogom regulaminowym.

Gala rozdania nagród odbędzie się 3 listopada 2025 roku w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Jury 25. edycji konkursu Effie 2024 wyróżniło nominacją 29 prac, przyznało 63 nagrody w tym 34 brązy, 25 sreber i 4 złota. Najwyższe wyróżnienia otrzymały kampanie Żabki, Łomży oraz dwukrotnie Muzeum Polin. W rankingu najlepszych agencji i marketerów wygrały DDB Warszawa, Starcom i Maspex. Nie przyznano Grand Prix. 

Dołącz do dyskusji: Ruszają prace nad konkursem Effie Poland 2025. Oto 16 kluczowych osób

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rusza
Rusza to pociąg ze stacji, prace mogą się rozpocząć.
odpowiedź
User
Mareczek z Ryków
Po raz kolejny towarzystwo wzajemnej adoracji wręczy żelastwo towarzystwu wzajemnej adoracji.
odpowiedź
User
23d23d23
same tępo uśmiechnięte mordy
odpowiedź