Rodzinne śniadanie i sprzątanie reklamują Kaufland (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa sklepów Kaufland inaugurująca ich nowy format kreatywny. Akcję przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, Easy Hell, Stage2, Studio Spot, Studio Cord i Maxus.
Nowe reklamy Kauflandu pokazują, jak przy pomocy produktów z tych sklepów można w rodzinnym gronie z radością wykonywać codzienne czynności, np. przygotowywać i jeść śniadanie oraz robić porządki. Taki przekaz ma emocjonalnie zbliżyć Kaufland do konsumentów, podkreślając też wysoką jakość artykułów dostępnych w tej sieci. W końcowej części spotów będą też prezentowane konkretne produkty dostępne w promocyjnych cenach.
Akcja jest prowadzona przede wszystkim w telewizji. Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Spoty nakręcił Daniel Gottschalk, wyreżyserował Manuel Werner, produkcją zajął się dom produkcyjny Easy Hell, postprodukcją - studio Stage2, a udźwiękowieniem - Studio Spot i Studio Cord.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: Rodzinne śniadanie i sprzątanie reklamują Kaufland (wideo)