Poznań czeka na Berlińczyków
Pod hasłem "Czekamy na prawdziwych Berlińczyków. Witamy w Poznaniu" ruszyła kampania promocyjna Poznania w Berlinie.
Jej głównym celem jest budowa wizerunku Poznania, jako miasta, które warto odwiedzić.
Kampania jest pierwszym efektem prezentacji Poznania w Berlinie "Posen Kommt". Powstała z inicjatywy Grupy Ströer w Niemczech. Przy podpisaniu kontraktu obecny był Harald Wolf, berlński senator do spraw gospodarki. Jego zdaniem, darowizna niemieckiej firmy przyczyni się do zacieśnienia kontaktów między miastami, a Poznań w świadomości mieszkańców Berlina stanie się miastem godnym zainteresowania. Jest to pierwsza tego rodzaju promocja miasta w Niemczech.
Kampanię będzie można zobaczyć na blisko 165 Mega Lightach (ML) w Berlinie i na 10 Super 12 w Poznaniu.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just. Projekt ma lekkie nacechowanie humorystyczne - hasło oparte jest na dwuznaczności słowa "Berliner", które w berlińskim dialekcie znaczy "pączek", a w powszechnym znaczeniu "Berlińczyk", czyli po prostu "mieszkaniec Berlina".
Koszty wyklejenia plakatów w Niemczech poniósł Ströer Deutsche Staedte Medien, natomiast koszty kampanii w Polsce w pełni pokryła Ströer Polska.
Kampania reklamowa w Niemczech będzie widoczna na ML Ströera przez okres dekady czyli 10 dni (19-29 sierpnia).
Dołącz do dyskusji: Poznań czeka na Berlińczyków