Clear Channel Poland z nowymi platformami Vistar Media i Place Exchange
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland kontynuuje rozwój w obszarze programmatic Digital Out of Home i poszerza ofertę ogłaszając integrację swojej powierzchni reklamowej z wiodącymi platformami Supply-Side Platform (SSP): Vistar Media i Place Exchange.
Integracja realizowana jest za pośrednictwem platformy Clear Channel LaunchPAD. Firma chce w ten sposób umocnić swoją pozycję na polskim rynku programmatic Digital OOH.
CCP zrealizowała już w tym modelu kampanie dla wielu klientów z różnych branż. Dzięki nowym partnerstwom, umożliwia reklamodawcom łatwy dostęp do swojej cyfrowej powierzchni reklamowej na wielu platformach. Poszerzenie dystrybucji poza Broadsign, pozwala na realizację precyzyjnie targetowanych kampanii opartych na danych w Polsce oraz Europie. Współpraca ta ma zapewnić obecność Clear Channel Poland w większości platform DSP, oferując większą elastyczność i zasięg w ramach strategii omnichannel.
Zobacz też: Bauer kupuje firmę reklamy zewnętrznej
– Integracja z Vistar Media i Place Exchange to przełom dla Clear Channel Poland. Poszerzamy nasze kanały dystrybucji, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania programmatic DOOH. Reklamodawcy mają teraz jeszcze większą swobodę dostępu do naszej powierzchni reklamowej poprzez preferowane DSP, maksymalizując efektywność kampanii dzięki precyzyjnemu targetowaniu oraz dynamicznej optymalizacji treści w czasie rzeczywistym – komentuje Ewa Sadowska, head of product w Clear Channel Poland.
Dołącz do dyskusji: Clear Channel Poland z nowymi platformami Vistar Media i Place Exchange