Ponad 80 proc. kanadyjskiego rynku wyszukiwarek dla Google
Google ma 80,17 proc. udziału na kanadyjskim rynku internetowychwyszukiwarek.
Daleko w tyle znalazły się wyszukiwarki MSN Search (8,84 proc.rynkowego udziału), Yahoo! Search (7,34 proc.) oraz Ask.com (2,75proc.) - wynika z danych firmy badawczej Hitwise.
Natomiast pozostałe 41 monitorowanych przez Hitwise wyszukiwarekmiało w kwietniu łącznie zaledwie 1 procent udziału na kanadyjskimrynku.
Wyszukiwarki internetowe były także najpopularniejszą kategoriąstron internetowych odwiedzanych w omawianym okresie przezkanadyjskich użytkowników, notując 14,58 procenta ogółu wizyt.Wyprzedziły one tutaj kolejno kategorie: serwisy społecznościowe ifora internetowe (13,83 proc.), rozrywka (13,6 proc.), usługie-mail (8,61 proc.), biznes i finanse (7,14 proc.), dla dorosłych(6,17 proc.), główne strony portali (5,12 proc.), multimedia (4,7proc.), zakupy i ogłoszenia (4,66 proc.) oraz newsy i media (4,65proc.).
źródło: Hitwise
Dołącz do dyskusji: Ponad 80 proc. kanadyjskiego rynku wyszukiwarek dla Google