Polsat Media sprzedaje reklamy digital audio w serwisach Eurozetu
Spółka AUDIOads zawarła z Grupą Eurozet (właściciel m.in. Radia Zet) umowę, na mocy której w ofercie reklamowej Polsat Media Digital Audio znajdą się na wyłączność wszystkie playery radiowe, należące do Grupy Eurozet: Radiozet.pl, Antyradio.pl, Chillizet.pl oraz Meloradio.pl.
Wyłączność obejmuje reklamy w streamingu programu radiowego, podcastach, jak również kanałach muzycznych.
W ramach współpracy partnerskiej AUDIOads z Eurozet klienci Polsat Media będą mogli powiększać zasięgi swoich kampanii, a także jeszcze precyzyjniej docierać do określonych grup odbiorców.
Jak podaje spółka, serwisy internetowe Eurozetu generują miesięczny zasięg prawie 36 proc. i odwiedza je blisko 10 mln realnych użytkowników (wg PBI/Gemius).
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Polsat Media sprzedaje reklamy digital audio w serwisach Eurozetu