Play po kilkunastu latach współpracy z Grandesami przenosi obsługę reklamową do Plej
P4 właściciel marki Play, kończy współpracę w zakresie obsługi reklamowej z agencją Grandesi i powierza ją agencji Plej.
- P4 Sp. z o. o., właściciel marki Play, podjął decyzję o konsolidacji obsługi działań komunikacji marketingowej. Za całość komunikacji zewnętrznej marki odpowiadać będzie agencja reklamowa Plej, która do tej pory obsługiwała działania BTL oraz digital. Od teraz będzie również odpowiedzialna za działania ATL. Całościową obsługę komunikacji zewnętrznej marki będzie realizował jeden partner - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Sankowska-Sieniek, odpowiedzialna za komunikację z mediami w Play. Menadżerka nie chciała skomentować powodów tej decyzji.
Na naszą prośbę o komentarz do momentu publikacji materiału nie odpowiedział prezes agencji Grandesi Jacek Wlazło.
Play po 13 latach zmienia agencję reklamową
Grandesi pracowali dla Play od 2010 roku. Wiosną ubiegłego roku agencja (jeszcze pod nazwą Grandes Kochonos) obroniła w przetargu obsługę reklamową telekomu.
W reklamach Play konsekwentnie od lat stawiano na gwiazdy i celebrytów - np. na Kubę Wojewódzkiego, Agnieszkę Chylińską, Dawida Kwiatkowskiego, Adama Małysza, Annę Muchę, Martynę Wojciechowską, Roksanę Węgiel, Adama Nawałkę. Reklamy telekomu przyniosły także popularność aktorskiemu duetowi, Barbarze Kurdej-Szatan i Maciejowi Łagodzińskiemu.
Ostatnio w reklamach Play mogliśmy oglądać m.in. Piotra Adamczyka, Joannę Krupę, pod koniec czerwca rozpoczęto emisję spotów z Magdalenę Cielecką.
W 2021 roku przychody trzech spółek składających się na działalność agencji reklamowej Grandesi (poprzednio Grandes Kochonos) zmalały o 11,8 proc. do 9,91 mln zł, a łączny zysk netto wzrósł z 1,42 do 1,63 mln zł. Play to od lat największy klient agencji Grandesi.
Dołącz do dyskusji: Play po kilkunastu latach współpracy z Grandesami przenosi obsługę reklamową do Plej