W nowej kampanii Lidla promowane pieluszki Lupilu
Lidl Polska promuje w mediach nową serię pieluszek Lupilu Premium. Hasło przewodnie promocji brzmi „Lupilu. Otula miłością”.
W kampanii sieć podkreśla zastosowane w pieluszkach i pantsach Premium aż trzy innowacyjne technologie zapewniające szybkie wchłanianie, przewiewność i chłonność aż do 12 godzin. Jakość i bezpieczeństwo zostały potwierdzone m.in. pozytywną opinią na temat produktów przez Instytut Matki i Dziecka.
Kampania pod hasłem „Lupilu. Otula miłością” obejmuje spoty w telewizji oraz radiu. Dodatkowo będą prowadzone działania digital oraz współpraca z influencerami.
Pieluszki Lupilu Premium dostępne są wyłącznie w sklepach stacjonarnych Lidl Polska oraz na Lidl-sklep.pl.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: W nowej kampanii Lidla promowane pieluszki Lupilu