Orange w nowej kampanii namawia, by dać drugie życie starym telefonom (wideo)
Agencja reklamowa Publicis Conseil przygotowała dla Orange kampanię "Giving your old phone a second life is child's play", w której zachęca by dać drugie życie starym, nieużywanym już telefonom. Kampania ma pojawić się również w Polsce.
Firma Orange zdecydowała się zwiększyć świadomość wpływu sprzętu na środowisko, zwłaszcza telefonów komórkowych, które są wykonane z plastiku i szkła, ale także nieodnawialnych zasobów naturalnych. zachować. Szacuje się, że we Francji w szufladach znajduje się ponad 100 milionów nieużywanych już telefonów.
W tym kontekście Orange wraz z Publicis Conseil rozpoczyna nową kampanię i zachęcając, by dać drugie życie swojemu staremu telefonowi.
Film „Zabawka” w reżyserii Frédérica Planchona (Iconoclast) opowiada o intymnej, szczerej i bezwarunkowej relacji między małą dziewczynką a jej zabawką, słynnym ruchomym telefonem „Fisher Price”. Z biegiem lat dziecko dorasta, staje się nastolatką, stopniowo porzuca swoją zabawkę, która trafia na strych.
Gdy zostaje mamą, wraca po latach z córką, która z kolei zachwyca się i adoptuje zabawkę. Dzięki tej sprytnej przypowieści Orange zachęca nas, abyśmy dali drugie życie naszym telefonom.
- Aby zająć się tematem takim jak drugie życie telefonów komórkowych, wydawało mi się niezbędne, aby pokazać historię transmisji: nadszedł czas, aby spojrzeć na świat oczami tych, którzy będą nim żyć - powiedział Marco Venturelli, prezes nadzorujący kreatywność w Publicis Conseil.
Kampania obejmuje emisję 60-sek. spotu, reklamy w prasie i na plakatach oraz w internecie.
W drugiej fazie Orange uruchomi kilka programów w Europie, aby dać telefonom drugie życie, zachęcając do zwrotu lub recyklingu starych telefonów, a także do naprawy lub zakupu odnowionych telefonów.
Kampania wystartowała już we Francji, kolejno będzie uruchamiana w każdym z krajów europejskich, w których Orange jest obecny:Belgii, Hiszpanii, Luksemburgu, Mołdawii, Polsce, Rumunii i Słowacji.
Dołącz do dyskusji: Orange w nowej kampanii namawia, by dać drugie życie starym telefonom (wideo)
sp ro bu jc ie na pis ac w op in ia ch na zw is ko na cz el ne go w m, sk ry pt do te go ni ed op us ci.
nie wo l no ni cz eg o na pi sa c na dr ek to ra w m. sz ef di gi ta