SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orange w nowej kampanii namawia, by dać drugie życie starym telefonom (wideo)

Agencja reklamowa Publicis Conseil przygotowała dla Orange kampanię "Giving your old phone a second life is child's play", w której zachęca by dać drugie życie starym, nieużywanym już telefonom. Kampania ma pojawić się również w Polsce.

Firma Orange zdecydowała się zwiększyć świadomość wpływu sprzętu na środowisko, zwłaszcza telefonów komórkowych, które są wykonane z plastiku i szkła, ale także nieodnawialnych zasobów naturalnych. zachować. Szacuje się, że we Francji w szufladach znajduje się ponad 100 milionów nieużywanych już telefonów.  

W tym kontekście Orange wraz z Publicis Conseil rozpoczyna nową kampanię i zachęcając, by dać drugie życie swojemu staremu telefonowi.

Film „Zabawka” w reżyserii Frédérica Planchona (Iconoclast) opowiada o intymnej, szczerej i bezwarunkowej relacji między małą dziewczynką a jej zabawką, słynnym ruchomym telefonem „Fisher Price”. Z biegiem lat dziecko dorasta, staje się nastolatką, stopniowo porzuca swoją zabawkę, która trafia na strych.

Gdy zostaje mamą, wraca po latach z córką, która z kolei zachwyca się i adoptuje zabawkę. Dzięki tej sprytnej przypowieści Orange zachęca nas, abyśmy dali drugie życie naszym telefonom.

- Aby zająć się tematem takim jak drugie życie telefonów komórkowych, wydawało mi się niezbędne, aby pokazać historię transmisji: nadszedł czas, aby spojrzeć na świat oczami tych, którzy będą nim żyć - powiedział Marco Venturelli, prezes nadzorujący kreatywność w Publicis Conseil.

Kampania obejmuje emisję 60-sek. spotu, reklamy w prasie i na plakatach oraz w internecie.

W drugiej fazie Orange uruchomi kilka programów w Europie, aby dać telefonom drugie życie, zachęcając do zwrotu lub recyklingu starych telefonów, a także do naprawy lub zakupu odnowionych telefonów.    

Kampania wystartowała już we Francji, kolejno będzie uruchamiana w każdym z krajów europejskich, w których Orange jest obecny:Belgii, Hiszpanii, Luksemburgu, Mołdawii, Polsce, Rumunii i Słowacji.

Dołącz do dyskusji: Orange w nowej kampanii namawia, by dać drugie życie starym telefonom (wideo)

54 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
7
4
odpowiedź
User
8
p,r.a.w,o p,ra.so.we
odpowiedź
User
87
p,r.a.w,o p,ra.so.we po d od po wi ed zi al no sc ia ka r na za br an ia ad mi ni st ra to ro m wi tr yn us uw an ia i bl ok ow an ia kr yt yk i.
sp ro bu jc ie na pis ac w op in ia ch na zw is ko na cz el ne go w m, sk ry pt do te go ni ed op us ci.
nie wo l no ni cz eg o na pi sa c na dr ek to ra w m. sz ef di gi ta
odpowiedź