Ofensywa reklamowa Rainbow Tours
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa biura podróży Rainbow Tours.Kampania obejmie działania w prasie, internecie oraz outdoor.
Agencja S4 przygotowała kolejne działania dla Rainbow Tours.Zostały one podzielone na dwa etapy: miesięczną kampanięwizerunkową 'Pasja do podróży', która rozpoczęła się w styczniu,oraz kampanię produktową 'Sztuka podróżowania', która jestzaplanowana na luty. Obejmą one wybrane polskie miasta: Białystok,Bydgoszcz, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Poznań, Rzeszów,Szczecin, Bielsko - Białą, Gliwice, Katowice, Toruń, Gdańsk,Gdynię, Warszawę i Wrocław.
Celem przygotowanych działań jest przede wszystkim zwiększenieświadomości marki oraz wzmocnienie jej wizerunku. Ich główną grupądocelową są mieszkańcy o dochodach powyżej średniej i wyższymwykształceniu, ceniący sobie wyjazdy w gronie znajomych.
Po stronie agencji S4 znalazło się opracowanie strategiikomunikacji, kreacja oraz dobór mediów (outdoor). Poza działaniamiwchodzącymi w skład kampanii, S4 przeprowadziło także badaniajakościowe i opracowało strategię dla marki Rainbow Tours.
Osobą odpowiedzialną w firmie Rainbow Tours za nadzór nadprowadzonymi działaniami jest Remigiusz Talarek - Sales &Marketing Manager. Ze strony S4 za kompleksowe działaniarealizowane dla tego klienta odpowiadają: Monika Skalska - senioraccount executive, Marcin Samek - senior strategic planner, AnnaJaroszyńska - strategic planner, Dominik Wąsik - art director. Zaplanowanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa Rainbow Tours