S4 autorem kampanii Polskiej Akcji Humanitarnej
Polska Akcja Humanitarna rozpoczyna kampanię pod hasłem „Pomoc w naszych rękach”. Działania w ramach Dnia Pomocy Humanitarnej przygotowała agencja S4.

Kampania Polskiej Akcji Humanitarnej prowadzona pod hasłem “Pomoc w naszych rękach” ma być okazją do refleksji na temat potrzeb i pomocy, jaka została udzielona za pośrednictwem PAH osobom w kryzysach humanitarnych.
PAH przygotowała na tę okazję specjalny spot reklamowy, oparty na historii pięciu bohaterów, którzy dzięki darczyńcom otrzymali od Polskiej Akcji Humanitarnej konkretną pomoc i szansę na lepsze życie.
Agencja Reklamowa S4 odpowiadała za przygotowanie materiałów wizualnych – online’owych oraz offline’owych kampanii. Motywem przewodnim grafik stały się połączone linie na dłoniach, ilustrujące hasło przewodnie kampanii oraz podkreślające naturalne połączenie potrzebujących z pomagającymi.
Symbolicznym działaniem w ramach Dnia Pomocy Humanitarnej będzie event, na który PAH zaprasza mieszkańców Warszawy, w tym uchodźców przebywających w stolicy. Stworzony razem obraz – dzieło wspólnej pracy ludzi – zostanie wystawiony na licytację, a dochód ze sprzedaży przekazany na cele charytatywne. Komunikacja działań eventowych także została przygotowana
przez agencję S4.
Dołącz do dyskusji: S4 autorem kampanii Polskiej Akcji Humanitarnej