SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Odkryj nowy wymiar” w kampanii De’Longhi

W prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa ekspresów do kawy De’Longhi. Akcję pod hasłem „Odkryj nowy wymiar De’Longhi” przygotowały firmy Maxus Global i Estoria.pl.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa ekspresów do kawy De’Longhi podkreśla, że są one całkowicie automatyczne, a przez to wygodne w obsłudze. Poszczególne przekazy w akcji – prowadzonej pod wspólnym hasłem „Odkryj nowy wymiar De’Longhi” – reklamują modele Primadonna Avant, Ecam 23.450 i Ecam 23.450S. Kampania ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku ekspresów De’Longhi i wzrost ich sprzedaży.

Akcja jest prowadzona w prasie (magazyny opiniotwórcze, luksusowe i o tematyce wnętrzarskiej), internecie (m.in. Google.pl, Onet.pl, Ceneo.pl, Nokaut.pl, Facebook) oraz punktach sprzedaży (POS TV), a w okresie przedświątecznym obejmie też telewizję (m.in. stacje TVP, TVN, Polsat i kanały tematyczne z pakietu At Media). Za realizację kampanii odpowiada dom mediowy Maxus Global, a działania public relations prowadzi Agencja Estoria.pl.

Dołącz do dyskusji: „Odkryj nowy wymiar” w kampanii De’Longhi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl