Get More Social dla De’Longhi i Inei w mediach społecznościowych
Agencja Get More Social zaczęła kompleksową obsługę w mediach społecznościowych firm De’Longhi i Inea. Oba zlecenia zdobyła w przetargach.

Dla marki rozwiązań i urządzeń do kawy De’Longhi agencja Get More Social od lutego zajmuje się prowadzeniem komunikacji w social media, m.in. tworzeniem grafik i animacji poradnikowych, przygotowywaniem i obsługą konkursów tematycznych oraz wsparciem akcji wizerunkowych i sprzedażowych. W agencji te działania koordynuje account manager Marta Stefaniak.
Z kolei dla operatora telekomunikacyjnego Inea agencja Get More Social od marca odpowiada za komunikację na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTube. Zajmie się również komunikacją Wielkopolskiego Turnieju Orlika Inea Cup. Obsługą Inei w tym zakresie kieruje key account manager Marta Kowalczys.
Umowa z De’Longhi będzie obowiązywać do końca br., natomiast umowa z Ineą została podpisana na czas nieokreślony.
Get More Social pozyskała obu klientów w efekcie przetargów. Nie podano, ile ani które inne agencje brały w nich udział.
Dołącz do dyskusji: Get More Social dla De’Longhi i Inei w mediach społecznościowych