Nowy nośnik w CAM Media
Kolejna nowość w reklamie zewnętrznej wprowadzona przez CAM Media.
Firma poszerzyła ofertę reklamową na autobusach i zrealizowała pierwszą w Polsce kampanię na dachach autobusów. Innowacyjny projekt wykonano dla najnowszej kampanii Lecha.
CAM Media zrealizowała reklamę na dachach autobusów dla najnowszej kampanii piwa Lech w charakterystycznej kolorystyce biało-czarno-zielonej. Pojazdy z tą nietypową reklamą będzie można zobaczyć przez miesiąc w centrum Warszawy i w Al. Jerozolimskich, gdzie znajduje się wiele biurowców. Do kampanii można było tylko wykorzystać autobusy nie posiadające wypukłości na dachu.
Autobusy zostały oklejone wg layoutu przygotowanego przez agencję PZL, a zaadaptowanego na potrzeby kampanii przez CAM Media. Zakupem mediów zajmował się dom mediowy Starcom.
Reklama na dachu autobusów skierowana jest przede wszystkim do pracowników wysokich biurowców i mieszkańców wielopiętrowych bloków.
Reklama zewnętrzna
Dołącz do dyskusji: Nowy nośnik w CAM Media