Naturalny i piękny, choć nie idealny świat w reklamie Almette (wideo)
Hochland Polska rozpoczął nową kampanię serków Almette. Autorem kreacji jest agencja Change Serviceplan, media do niej kupił dom mediowy Value Media (obie firmy należą do Group One).
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/almette-spot-naturalnamilosc655.png)
Obecna kampania serków Almette jest pierwszą przygotowaną przez agencję Change Serviceplan po wygranym przetargu.
Świat przedstawiony w spocie jest w 100 proc. naturalny i jednocześnie piękny, choć to co piękne wcale nie musi być idealne. Reklama przekonuje, że nie warto jednak zmieniać prawdziwej natury. Dlatego Almette produkowane jest wyłącznie z naturalnych składników. Tę ideę oddaje hasło kampanii - „100 proc. przyjemności, 100 proc. naturalnych składników).
Kampania prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach tv, m.in. Polsacie, TVP, TVN, w kinach oraz w internecie.
Za koncepcję kreatywną odpowiada Change Serviceplan. Spot reklamowy w reżyserii Kima Jacobsena wyprodukowało studio Easy Hell, postprodukcją zajęło się studio Rio de Post. Media kupił dom mediowy Value Media (Group One).
Dołącz do dyskusji: Naturalny i piękny, choć nie idealny świat w reklamie Almette (wideo)