Hochland odświeża identyfikację wizualną
Właściciel marki serów Hochland zdecydował się na odświeżenie jej wizerunku. Zmienia się wygląd opakowań.

Na opakowaniach w nowej wersji powiększono logo Hochland oraz hasło „To jest pyszne!”. Ponadto ważne elementy nowego designu to lniana tkanina, która podkreśla naturalność i jakość oraz drewniana deska z uchwytem, na której zaprezentowane są produkty w różnych okazjach użycia. Hochland konsekwentnie wspiera Program Pajacyk i taka informacja również znajduje się na nowych opakowaniach.
Nowe opakowania serów Hochland
Celem działań jest wzmocnienie roli tzw. brand distinctive assets, czyli charakterystycznych zasobów marki, a także odświeżenie jej wizerunku przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości. Spójny design opakowań pozwoli także poprawić widoczność produktów i skrócić czas ich odnalezienia na sklepowej półce.
- Nowe opakowania będą stopniowo pojawiać się w rynku od początku roku 2024 i będzie im towarzyszyć komunikacja przy półce, a także w mediach digitalowych – mówi Radosław Jurkowski, kierownik marketingu w Hochland Polska.
Na zlecenie Hochland nowy brand design zaprojektowała agencja Dragon Rouge.
Dołącz do dyskusji: Hochland odświeża identyfikację wizualną