Piłkarze dbają o wygląd w reklamach transmisji 4K z mundialu w Orange TV (wideo)
Ruszyła kampania Orange TV podkreślająca, że w tej ofercie będzie dostępne kanały TVP 4K i Canal+ 4K Ultra HD z transmisjami z piłkarskich mistrzostw świata. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Leo Burnett Warszawa i Initiative Warszawa.
Spot z kampanii pokazuje, jak piłkarze w szatni skrupulatnie dbają o swoją urodę i strój. Wynika to z faktu, że w transmisjach w jakości 4K widoczne są wszystkie szczegóły.
Kampania podkreśla, że wszyscy klienci Orange TV z internetem światłowodowym bez dodatkowych opłat uzyskają dostęp do stacji TVP 4K i Canal+ 4K Ultra HD, w których od połowy czerwca do połowy lipca będą transmitowane w jakości 4K wszystkie mecze piłkarskich mistrzostw świata. 52 spotkania będzie można obejrzeć w TVP 4K, a 12 - w Canal+ 4K Ultra HD.
Na koniec marca br. z usług telewizyjnych w Orange Polska korzystało ponad 875 tys. klientów: 516 tys. użytkowników z telewizji satelitarnej, zaś 369 tys. użytkowników z usług IPTV. 120 tys. klientów usług kablowych Orange ma dekoder zapewniający obsługę obrazu w jakości 4K.
Akcja reklamująca Orange TV obejmuje m.in. telewizję oraz internet.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Warszawa.
W pierwszym kwartale br. Orange Polska zanotował 2,71 mld zł przychodów (o 1,8 procent niż rok wcześniej), 674 mln zł zysku EBITDA i 50 mln zł straty netto.
Dołącz do dyskusji: Piłkarze dbają o wygląd w reklamach transmisji 4K z mundialu w Orange TV (wideo)