W nowej reklamie Krakus „Otwiera się przy grillu"
Ruszyła internetowa kampania marki ogórków konserwowych Krakus (Maspex), pod hasłem „Otwiera się przy grillu".
fot. mat.pras.

Sezon grillowy w pełni, dlatego marka Krakus z Grupy Maspex uruchomiła kampanię digitalową ogórków konserwowych Krakus pod hasłem: „Otwiera się przy grillu".
W ramach kampanii powstał szereg krótkich materiałów wideo, w których ogórki konserwowe Krakus pokazane są jako idealne uzupełnienie każdego grilla.
Za kreację odpowiada Punchline Agency, a za produkcję Szut Szut Studio, zaś spoty wyreżyserował Szymon Lenkowski.
To kolejna, po wielkanocnej kampanii digitalowej „Krakus - mój żurek" współpraca Punchline Agency z marką Krakus.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: W nowej reklamie Krakus „Otwiera się przy grillu"