SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lubella w nowej kampanii inspiruje do gotowania

W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” maka Lubella (Grupa Maspex) zachęca do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu. Kampanii towarzyszy loteria konsumencka. 

Lubella inspiruje do gotowania Lubella inspiruje do gotowania

Lubella w swojej kampanii inspiruje do gotowania w domu, pokazując, że domowe posiłki również mogą smakować i wyglądać jak z najlepszej restauracji – a przy tym być tańsze i prostsze do przygotowania. Kontynuacją zeszłorocznej kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” jest loteria Lubelli, która zachęca do tworzenia domowych restauracji dając przy tym szansę na wygranie atrakcyjnych nagród.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić dwa dowolne makarony Lubella, zachować dowód zakupu i zarejestrować go na dedykowanej stronie. Każdy zgłoszony paragon to kolejna domowa restauracja Lubelli i dodatkowa szansa na wygraną.

Co tydzień można wygrać Thermomix TM6 i spersonalizowany neon do domowej restauracji lub jedną z 35 kart podarunkowych RTV Euro AGD o wartości 500 zł, a nagroda główna to aż 100 000 zł.

Loteria trwa do 28 marca 2025 roku i jest szeroko promowana w różnych mediach, m.in. w telewizji, YouTube, Meta (Facebook i Instagram), VOD, Listonic, a także za pomocą banerów reklamowych oraz materiałów POS i specjalnych naklejek na opakowaniach makaronów Lubella.

Celem kampanii jest stworzenie największej sieci domowych restauracji, które udowodnią, że gotowanie w domu może być nie tylko proste i ekonomiczne, ale również pełne smaku i przyjemności. 

Za działania reklamowe odpowiadają agencje Amooco i Feeders. Media do kampanii zaplanował i kupił Starcom. 

Dołącz do dyskusji: Lubella w nowej kampanii inspiruje do gotowania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl