Harbingers content marketingowo dla Neonet
Sieć elektromarketów Neonet rozpoczyna współpracę z agencją performance marketingu Harbingers. Zespół realizuje dla klienta aż 13 równocześnie prowadzonych projektów content marketingowych.

Neonet i Harbingers rozpoczęły planowaną na dwa lata współpracę, której celem jest wyraźne zwiększenie sprzedaży z bezpłatnych wyników wyszukiwania Google (SEO) w sklepach neonet.pl i neo24.pl oraz rozwój performance content marketingu.
Agencja ma za zadanie rozbudowane działania SEO przy współpracy z partnerem IT oraz 13 równocześnie prowadzonych projektów content marketingowych.
- Duża część wynagrodzenia agencji to tzw. “succes fee”, czyli wynagrodzenie powiązane ze wzrostem przychodów, wygenerowanych z SEO. W wyzwanie zaangażowanych jest ponad 80 doświadczonych specjalistów - z obszaru IT, SEO, Content Marketingu, redaktorów i edytorów, analityków, czy zakupowców - opisuje Kornel Dulęba, CEO Harbingers.
Dołącz do dyskusji: Harbingers content marketingowo dla Neonet