Zmiana w Ringier Axel Springer Polska po odejściu szefa SEO
Mateusz Mikoś, head of SEO w Ringier Axel Springer Polska, odchodzi z firmy po ponad 10 latach pracy. Zamierza skupić się na nowym projekcie. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, jego następcy u wydawcy Onetu nie będzie - spółka zmieni strukturę zarządzania tym obszarem.
- To była niesamowita przygoda, 10 lat nieprzerwanych wzrostów w SEO, wspaniali ludzie, ciekawe projekty i przyjazne środowisko pracy. Czy można chcieć czegoś więcej? Można, a nawet trzeba! - napisał Mikoś na Linkedin. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl dodał: - W tym momencie koncentruję się na własnej działalności doradczej SEO z naciskiem na techniczne SEO i branżę mediową w kraju i za granicą.
Wraz z odejściem Mikosia Ringier Axel Springer Polska zamierza inaczej zorganizować nadzór nad obszarem SEO. - Obowiązki Mateusza Mikosia w obszarze SEO przejął jego dotychczasowy przełożony - Konrad Kubicz, head of growth. Nie ma planów obsadzenia stanowiska head of SEO – przekazało Wirtualnemedia.pl biuro prasowe RASP.
CZYTAJ TAKŻE: Czy SEO naprawdę jest "SREO"? Wnioski po tekście Orlińskiego
Mateusz Mikoś pracował w RASP przez ponad 10 lat
Mikoś pracował w Ringier Axel Springer Polska od 2014 roku, początkowo jako specjalista ds. SEO, potem SEO team leader, a od 2021 roku jako head of seo.
Ringier Axel Springer Polska jest wydawcą m.in. Onetu, Business Insider Polska, Fakt.pl, Newsweek.pl czy Autoswiat.pl.