Fikcyjna choroba w kampanii Burn
Zakończyła się pierwsza faza kampanii napoju Burn. W jej ramach w sieci,radiu, prasie i outdoorze pojawiały się informacje o fikcyjnej chorobie 'Nagłej Reakcji Usypiania Bezwarunkowego' (NRUB).
Na potrzeby kampanii teaserowej portal o2.pl stworzył witrynę poświęconą "chorobie" (www.nrub.o2.pl). Teksty dotyczące schorzenia pojawiły się także w serwisach tematycznych (pardon.pl, sfora.pl, egoisci.pl), a także w dzienniku 'Metro'.
W drugim etapie kampanii, który rozpoczął się wczoraj, ujawniono 'antidotum na NRUB' - napój Burn.
Koncept kampanii stworzyła agencja Euro RSCG 4D, kreację
przygotowywała agencja Publicis. Jej grupą docelową są osoby w
wieku 19-29 lat, mieszkające w dużych miastach.
Producentem Burn jest koncern Coca Cola.
Dołącz do dyskusji: Fikcyjna choroba w kampanii Burn