SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cztery kolory uczuć Tic Tac'a!

Teraz przy zakupie drażetek Tic Tac na kupującego czeka prezent - zawieszka na telefon komórkowy w kształcie serduszka, w jednym z czterech kolorów do wyboru. Promocję przygotowała firma Ferrero z myślą o zbliżającym się dniu Św. Walentego.

Kreację reklamową nowej oferty Tic Tac zaprojektował polski oddział agencji reklamowej Publicis. Głównymi adresatami przekazu są młodzi ludzie, chętnie celebrujący Dzień Zakochanych.

Nowy spot reklamowy Tic Tac będzie emitowany w telewizji, w takich stacjach jak: TVP 1 i TVP 2, Polsat, TV4, TVN, a korespondująca z reklamą kreacja pojawi się na łamach prasy w tytułach Twist, Bravo, Avanti, Joy, Cosmopolitan, Party, Popcorn, Dziewczyna, Cogito.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Carat Polska.

Kampania - Tic-Tac Walentynki

Klient: Tic Tac

Przedstawiciel klienta:

Magdalena Łącka - Product Manager

Agencja: Publicis

Client Service:
Adam Miecznikowski - Group Account Director
Magda Niechwiej - Account Manager
Katarzyna Dąbrowska - Account Executive

Kreacja:
Sławek Figura - Senior Art Director
Joanna Szymczyk - Copywriter

Produkcja TV:
Cezary Szostek

Dom Mediowy: Carat Polska

Początek kampanii: 20 stycznia 2008 r.

Dołącz do dyskusji: Cztery kolory uczuć Tic Tac'a!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl