SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carrefour w loterii konsumenckiej rozda nagrody za 4 mln zł (wideo)

Sieć sklepów Carrefour rozpoczęła loterię konsumencką pod hasłem „Wielkie darmowe zakupy”. Rozda w niej nagrody o łącznej wartości blisko 4 mln zł. Akcję wspiera kampanią reklamową.

W akcji mogą uczestniczyć wszyscy klienci sklepów Carrefour. Aby wziąć w niej udział należy zrobić zakupy w jednym ze sklepów sieci: hipermarkecie, supermarkecie, sklepie Rast lub wybranym sklepie franczyzowym. Wartość zakupów powinna wynosić min. 80 zł w hipermarkecie lub min. 40 zł w supermarkecie, sklepie Rast lub wybranym sklepie franczyzowym. Po spełnieniu warunków promocji klient otrzymuje kupon loteryjny lub dwa kupony z aplikacją mobilną. Pod lewym okienkiem na kuponie kryje się ewentualna nagroda natychmiastowa w postaci bonu zakupowego o wartości od 10 do 500 zł, a pod prawym okienkiem nadrukowany jest kod numeryczny, który należy zarejestrować na stronie internetowej www.loteria.carrefour.pl.

Codziennie, od 2 października spośród zarejestrowanych kodów losowana będzie jedna karta podarunkowa („Zakupy na cały rok”) o wartości 12 tys. zł. Zarówno bony jak i kartę podarunkową można wykorzystać na dowolne zakupy w Carrefour. W każdym losowaniu biorą udział wszystkie zarejestrowane od początku loterii kody z wyłączeniem zwycięskich. Oznacza to, że kod zarejestrowany pierwszego dnia loterii weźmie udział w 27 losowaniach.

Kampania komunikacyjna dotycząca loterii „Wielkie Darmowe Zakupy” w Carrefour obejmuje spoty reklamowe w ogólnopolskiej telewizji, radiu, działania w internecie, w tym w social media, a także materiały promocyjne w sklepach uczestniczących w loterii.

Organizatorem loterii jest firma Fortuna PS. Kampanie reklamowe Carrefoura przygotowują agencja Saatchi&Saatchi, Arena Media, K2 Precise i Performics.

Dołącz do dyskusji: Carrefour w loterii konsumenckiej rozda nagrody za 4 mln zł (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl