Wystartowała loteria „Mieć Grzeszki? To się opłaca!”
15 lutego br. ruszyła loteria konsumencka „Mieć Grzeszki? To się opłaca!” zorganizowana przez markę Grześki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników w puli czekają 9434 nagrody pieniężne. Działania będą intensywnie promowane kampanią reklamową.

Od 15 lutego do 30 września br. będą przyjmowane zgłoszenia do loterii konsumenckiej „Mieć Grzeszki? To się opłaca!”. Aby wziąć w niej udział i mieć szansę na wygraną, wystarczy kupić dowolne Grześki za minimum 3 zł, zachować paragon, a następnie zarejestrować go na stronie oplacalnegrzeszki.pl
Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody: co 20 minut (w godzinach 10:00–22:00) można wygrać 50 zł, codziennie do zdobycia są 3 nagrody po 100 zł, a co tydzień aż 5000 zł.
Akcję wspierać będą działania promocyjne prowadzone w Internecie, z wybranymi influencerami oraz specjalnie przygotowane materiały POS w punktach sprzedaży. Dodatkowo informacje o aktywacji pojawią się na bankomatach w różnych lokalizacjach w całej Polsce.
Za zakup mediów, kompleksową kreację oraz organizację loterii odpowiada NAV Agency. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.
Dołącz do dyskusji: Wystartowała loteria „Mieć Grzeszki? To się opłaca!”