„Cała Polska piecze z dziećmi” w kampanii Gellwe dla przedszkoli
Rusza kampania „Cała Polska piecze z dziećmi” promująca produkty Gellwe (FoodCare) do wypieków i deserów. Akcja jest skierowana do przedszkoli.
W akcji „Cała Polska piecze z dziećmi” może wziąć udział każde przedszkole, które prześle swoje zgłoszenie poprzez stronę gellwe.pl. Takie przedszkole otrzyma dla swoich podopiecznych zestawy babeczek Gellwe na licencji Disney (Babeczki Księżniczki, Babeczki Cars i Babeczki Wróżki). Zadaniem dzieci i ich opiekunów będzie wspólne przygotowanie, upieczenie i udekorowanie babeczek oraz sporządzenie jak najciekawszej dokumentacji całego wydarzenia, łącznie z poczęstunkiem dla pozostałych dzieci, opiekunów i gości. Mogą przy tym skorzystać z pomocy rodziców.
Dzieci z przedszkola, które przygotują najlepszy album, otrzymają bajkowy plac zabaw. Natomiast inne wyróżnione placówki dostaną zestawy gier i zabawek edukacyjnych firmy Granna.
Celem akcji jest zachęcenie rodziców do spędzania czasu razem dziećmi na wspólnym pieczeniu i przygotowywaniu deserów. Kampanię wspierają działania marketingowe w wybranych pismach parentingowych (m.in. „Gaga”, „Mój Przedszkolak”, „Top maluchy”). Layouty reklamowe na potrzeby akcji przygotowało studio projektowe Creoo Brand Design.
Dołącz do dyskusji: „Cała Polska piecze z dziećmi” w kampanii Gellwe dla przedszkoli