Initiative przejął od Zenitha obsługę mediową Gellwe
Agencja mediowa Initiative, należąca do Mediabrands po wygranym przetargu odpowiada za obsługę mediową marki Gellwe (FoodCare).

Właśnie rozpoczyna się kampania promująca trzy flagowe produkty marki Gellwe: Sernik borówkowy z Galaretką borówkową i Śnieżką.
Atmosfera telewizyjnego spotu przenosi widza do ciepłej, pełnej słońca i radości kuchni, w której babcia przygotowuje sernik dla swoich wnucząt. Bohaterom towarzyszą Aniołki Gellwe – Magiczni Pomocnicy w Domowej Kawiarence, a sernik borówkowy szybko znika ze stołu. Kreację przygotowała agencja Plej. Reżyserem spotu jest Tomasz Knittel, a producentem Papaya Films.
Za realizację kampanii w telewizji i mediach digital odpowiada Initiative (Mediabrands) – to pierwsza kampania, jaką agencja przygotowała dla marki Gellwe po wygranym przetargu na obsługę mediową FoodCare.
Wcześniej obsługą mediową Gellwe zajmowała się agencja Zenith (Publicis Groupe).
Aktywności reklamowe marki w social media prowadzi gencja Open Gate.
Dołącz do dyskusji: Initiative przejął od Zenitha obsługę mediową Gellwe