Alior Bank reklamuje swój Kantor Walutowy
Alior Bank rozpoczął digitalową kampanię reklamową odświeżonego Kantoru Walutowego. Zachęca w niej do testowania usług podczas podróży i doświadczania swobody w płaceniu za granicą. Akcję przygotowały Infiniti i Mets.
Kampania online obejmuje działania zasięgowe, m.in. strony główne portali horyzontalnych, kontekstowe – banery oraz artykuły na stronach o podróżach zagranicznych, a także działania performancowe – mailingi, promocję aplikacji mobilnej oraz media społecznościowe.
Dodatkowo do udział w kampanii zostali zaangażowani znani influencerzy podróżniczy. Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński (Tasteaway) oraz Kasia Ciejka-Bogaczyńska (Travelicious) przetestują aplikację walutową Alior Banku i sprawdzą jej funkcjonalność w nieoczywistych sytuacjach podczas zagranicznych wyjazdów.
Akcja promuje szczególnie trzy kierunki wypraw – Amerykę Północną, Azję i Europę.
W ramach akcji reklamowej Alior Bank organizuje również konkurs. Użytkownicy Kantoru Walutowego i posiadacze karty wielowalutowej, którzy odpowiedzą na pytanie: jaką najbardziej nietypową rzecz kupili za granicą i dlaczego, mogą wygrać pieniądze na podróż marzeń.
Kampania promująca Kantor Walutowy przygotowywana jest we współpracy z agencją Infiniti i domem mediowym Mets.
Dołącz do dyskusji: Alior Bank reklamuje swój Kantor Walutowy
bardzo wybiórczo. Sam to właśnie testowałem przez miesiąc w USA. Alior doskonale o tym wie, a mimo to reklamuje niedziałającą usługę.