„Dobrze wybrać dobrze” w kampanii Biura Maklerskiego Alior Banku
Biuro Maklerskie Alior Banku rozpoczęło kampanię marketingową w social mediach skierowaną do osób korzystających z produktów inwestycyjnych, która ma promować jego ofertę rachunku maklerskiego i Alior Trader. Działania potrwają do końca lipca br.
– Ułatwiamy klientom poruszanie się w codziennych inwestycjach i dbamy o ich bezpieczeństwo finansowe. Przekaz naszej najnowszej kampanii nawiązuje do tego, że w obszarze inwestycji wiele czynników jest nieprzewidywalnych, ale wszędzie tam, gdzie mamy możliwość wyboru, to „Dobrze wybrać dobrze”, czyli zdecydować się na sprawdzone, bezpieczne biuro maklerskie z szeroką ofertą produktów i usług – mówi Jacek Janiuk, dyrektor Biura Maklerskiego Alior Banku.
Jest to pierwsza tego typu – realizowana w social mediach i w serwisie YouTube – kampania Biura Maklerskiego Alior Banku. Jest skierowana do osób korzystających już z produktów inwestycyjnych, których Biuro Maklerskie chce zainteresować ofertą rachunku maklerskiego i rachunku Alior Trader, przeznaczonego do inwestowania na rynku forex. Kampania potrwa do końca lipca br.
W spotach reklamowych pokazano cztery różne sytuacje, np. w zakładzie fryzjerskim lub w restauracji, w których główny bohater dokonał wyboru, z którego nie był zadowolony. Wideo towarzyszy slogan „Dobrze wybrać dobrze. Inwestuj w Biurze Maklerskim Alior Banku i decyduj o tym na co masz wpływ”.
Dołącz do dyskusji: „Dobrze wybrać dobrze” w kampanii Biura Maklerskiego Alior Banku