Van Pur i Karpackie kolejny rok z agencją Dziadek do Orzechów
Firma Van Pur zdecydowała o przedłużeniu na kolejny rok współpracy z agencją reklamową Dziadek do Orzechów w obszarze komunikacji marki Karpackie.

Agencja Dziadek do Orzechów odpowiadać będzie przede wszystkim za kompleksowe działania komunikacyjne marki Karpackie w obszarze digital. Kontynuowany zakres działań obejmować będzie obsługę mediów społecznościowych, w tym kampanii płatnych oraz realizację cyklicznych sesji zdjęciowych.
Dodatkowo, agencja zajmie się organizowaniem serii aktywacji konsumenckich oraz innych działań wspierających wizerunek marki.
– Prowadzenie komunikacji Karpackiego to niemałe wyzwanie, ale i duża frajda. Z przyjemnością zajmiemy się nią w kolejnym roku. Cieszy nas zaufanie klienta, cieszą osiągane wyniki komunikacji, cieszy możliwość współuczestniczenia w zwiększeniu pozycji marki Karpackie na rynku – mówi Konrad Helwig, client service director w Dziadku do Orzechów.
Dołącz do dyskusji: Van Pur i Karpackie kolejny rok z agencją Dziadek do Orzechów