Kampania Desperadosa z raperem ReTo
Marka Desperados w ramach kampanii „Bierz, co chcesz” zachęca do udziału w loterii promującej remix światowego hitu „Guao Guao”, stworzonego przez OVY ON THE DRUMS i MICRO TDH, który w polskiej odsłonie wykonywany jest przez rapera ReTo.

Z początkiem kwietnia wystartowała promocja „Bierz, co chcesz”. W ramach loterii zwycięzcy sami mogą wybierać nagrody, które chcą otrzymać. W tym roku do wygrania są kurtka Neige, głośniki, neony i nagrody pieniężne. Aby mieć szansę na wygraną, należy kupić piwo Desperados objęte promocją, a następnie zarejestrować na stronie kod spod kapsla lub zawleczki. Kody można rejestrować do 31 sierpnia 2025 roku.
– Aktywacja „Bierz, co chcesz” to idealne rozwinięcie globalnej kampanii „The Beer with Latin Vibe”. Dzięki zaangażowaniu lokalnego twórcy oraz przywróceniu tak lubianej loterii, działania są wiarygodne dla polskich konsumentów i pozwalają nam budować wizerunek najbardziej latynoskiego piwa w Polsce – mówi Michał Kacner, Brand Manager Desperados.
Za hitem„Guao Guao” kryje się kolumbijski producent muzyczny, artysta i autor tekstów – OVY ON THE DRUMS, a także wenezuelski raper, piosenkarz i autor tekstów – MICRO TDH. Teraz ten światowy przebój pojawia się w polskiej odsłonie. Wszystko za sprawą rapera ReTo, który nagrał go ze współpracy OVY ON THE DRUMS i MICRO TDH. Efektów tej kolaboracji można posłuchać na kanale YouTube. Do utworu powstał również teledysk. To nie pierwsza współpraca ReTo z Desperadosem. Artysta pojawił się już w ubiegłorocznej kampanii oraz tegorocznym spocie.
Za działania ATL marki, komunikację digital i w mediach społecznościowych w Polsce odpowiedzialna jest agencja Artegence. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope. Reżyserem spotu jest Kuba Bujas. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Dynamo.
Dołącz do dyskusji: Kampania Desperadosa z raperem ReTo