SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej promuje KPO

Pod hasłem „KPO. Przyspieszamy Polskę” ruszyła kampania Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej poświęcona Krajowemu Planowi Odbudowy. Obejmie telewizję, radio czy internet.

Kampania ma na celu zwiększenie świadomości i poparcia Polaków dla Krajowego Planu Odbudowy i KPO. Ma pokazać działanie i korzyści z programu dla obywateli.

W spocie, który jest materiałem komunikacyjnym Krajowego Planu Odbudowy, wykorzystano motyw windy. Jest ona narracyjnym symbolem przyspieszania rozwoju Polski.

Winda jest otwarta dla wszystkich, dlatego w spocie pokazani są Polacy z różnych środowisk, w różnym wieku i zawodach.

W przygotowanie spotu zaangażowano m.in. 9 Łódzką Brygadę Obrony Terytorialnej, Grupę Rozpoznania Obrazowego, Żłobek Miejski w Otwocku Filię Nr 1 oraz firmę Under Ant.

W spocie pojawiają się nazwy pięter, które symbolizują szeroki wachlarz działań KPO.

W ramach kampanii zaplanowano szeroko zakrojone działania w mediach: m.in. emisję w stacjach telewizyjnych (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Regionalna, Polsat, Polsat 2, Czwórka, Szóstka, TVN, TVN24, TVN7), odcinki podcastu na platformie RMF ON oraz publikacje contentowe w ogólnopolskich serwisach informacyjnych. Działania obejmą również media społecznościowe oraz aktywności ambientowe. Komunikaty będą również obecne m.in. na wysokozasięgowych platformach internetowych.

Za koncept kreatywny oraz realizację spotu reklamowego odpowiada agencja Creative Harder. Pozostałe działania w ramach kampanii realizuje konsorcjum Aplan Media i Euvic Media – Aplan Media odpowiada za kreację i plan kampanii, natomiast Euvic Media za strategię i zakup mediów. 

Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej promuje KPO

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kocikoci
KPO, czyli kredyt platformy obywatelskiej, spłacany przez Polaków. Nie dziękuję.
0 0
odpowiedź
User
Jedno
Fajnie, że pominięto serwisy specjalistyczne, które zajmują się poszczególnymi sektorami wydatków z KPO. One już swoje zarobiły podklejając się pod temat.
0 0
odpowiedź