Kotlin pokazuje, że Polacy grillowanie mają we krwi
Marka Kotlin (Maspex) rusza z nową kampanią reklamową pod hasłem „Dzieje Polski z Kotlinem”. Akcja w lekki, humorystyczny sposób pokazuje, że Polacy grillowanie mają we krwi.

Nowa kampania Kotlina podkreśla, że niezależnie od epoki – od średniowiecza po współczesność – grillowanie to nasza duma narodowa i zarazem dyscyplina, w której jesteśmy mistrzami.
W serii zabawnych spotów i materiałów promocyjnych widzowie przenoszą się w czasie, by zobaczyć, jak przodkowie radzili sobie przy ruszcie, wybierając ketchup Kotlin.
Kampania „Dzieje Polski z Kotlinem” obejmuje działania ATL oraz digital. Reżyserem spotu jest Jan dybus. Za kreację reklam odpowiada Feeders Agency, za produkcję - Papaya Films. Media do kampanii zaplanował i kupił Starcom (Publicis Groupe).
Dołącz do dyskusji: Kotlin pokazuje, że Polacy grillowanie mają we krwi