SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Poczta Polska chce badać, co o niej piszą w sieci

Poczta Polska prowadzi przetarg na badania marketingowe obejmujące monitorowanie haseł związanych z marką i działalnością firmy w social mediach i stronach internetowych – wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.

Poczta Polska od dawna kojarzy się m.in. ze sprzedażą przysłowiowego “grochu z kapustą” w swoich placówkach czy nieterminowymi doręczeniami, co jest tematem wielu wpisów i artykułów w internecie. Teraz firma chce zbadać, co o niej dokładnie piszą internauci. 

Wybrana firma będzie odpowiedzialna za monitorowanie wskazywanych przez Pocztę Polską wątków informacyjnych (bez limitu liczby) oraz stały monitoring terminów/pojęć/określeń związanych z jej marką i działalnością. 

Zajmie się też badaniem sentymentu emocji generowanych przez publikacje w mediach społecznościowych oraz badaniem publikacji na portalach informacyjnych oraz komentarzy i dyskusji na publicznie dostępnych forach na stronach www. 

Będzie także m.in. przygotowywać regularnie raporty przedstawiające analizę komunikacyjną kanałów Poczty Polskiej oraz konkurentów w aspekcie ilościowym i jakościowym, obejmującego dane dotyczące zasięgu, zaangażowania użytkowników, generowanych emocji, głównych tematów oraz kluczowych kontekstów oraz bieżące trendy i przewidywania ich zmian i ocenę skuteczności kampanii reklamowych. 

Z wybraną w przetargu firmą Poczta Polska będzie pracować przez 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

W pierwszym kwartale 2025 roku Poczta Polska rozpoczęła proces zmian wyglądu swoich placówek oraz ich oferty, mający na celu odświeżenie wizerunku i zwiększenie konkurencyjności na rynku usług pocztowych oraz handlowych. 

Dołącz do dyskusji: Poczta Polska chce badać, co o niej piszą w sieci

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fan
Chyba nigdzie, poza artykułami sponsorowanymi, nie przeczytałem pozytywnej opinii na temat Poczty Polskiej. Długie kolejki, aby odebrać polecony, trzeba czekać minimum godzinę. Brak dostarczania poleconych listów, a nawet brak zostawiania awiza. Kurier Pocztex zamiast dostarczyć paczkę, to ją awizuje na Poczcie... Cała ta instytucja powinna przejść zmianę. A Prezesi niech pójdą na szkolenie do inPostu.
9 0
odpowiedź
User
gratis
To ja za darmo napsizę, co mowią w sieci. Wysłana paczka priorytetowa pocztą polską szła 11 dni. cena 18 zł z haczykiem.
6 0
odpowiedź
User
słuchacz
Chyba nigdzie, poza artykułami sponsorowanymi, nie przeczytałem pozytywnej opinii na temat Poczty Polskiej. Długie kolejki, aby odebrać polecony, trzeba czekać minimum godzinę. Brak dostarczania poleconych listów, a nawet brak zostawiania awiza. Kurier Pocztex zamiast dostarczyć paczkę, to ją awizuje na Poczcie... Cała ta instytucja powinna przejść zmianę. A Prezesi niech pójdą na szkolenie do inPostu.
jak jest kolejka to trzeba czekać!
1 0
odpowiedź