Poczta Polska chce badać, co o niej piszą w sieci
Poczta Polska prowadzi przetarg na badania marketingowe obejmujące monitorowanie haseł związanych z marką i działalnością firmy w social mediach i stronach internetowych – wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.

Poczta Polska od dawna kojarzy się m.in. ze sprzedażą przysłowiowego “grochu z kapustą” w swoich placówkach czy nieterminowymi doręczeniami, co jest tematem wielu wpisów i artykułów w internecie. Teraz firma chce zbadać, co o niej dokładnie piszą internauci.
Wybrana firma będzie odpowiedzialna za monitorowanie wskazywanych przez Pocztę Polską wątków informacyjnych (bez limitu liczby) oraz stały monitoring terminów/pojęć/określeń związanych z jej marką i działalnością.
Zajmie się też badaniem sentymentu emocji generowanych przez publikacje w mediach społecznościowych oraz badaniem publikacji na portalach informacyjnych oraz komentarzy i dyskusji na publicznie dostępnych forach na stronach www.
Będzie także m.in. przygotowywać regularnie raporty przedstawiające analizę komunikacyjną kanałów Poczty Polskiej oraz konkurentów w aspekcie ilościowym i jakościowym, obejmującego dane dotyczące zasięgu, zaangażowania użytkowników, generowanych emocji, głównych tematów oraz kluczowych kontekstów oraz bieżące trendy i przewidywania ich zmian i ocenę skuteczności kampanii reklamowych.
Z wybraną w przetargu firmą Poczta Polska będzie pracować przez 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
W pierwszym kwartale 2025 roku Poczta Polska rozpoczęła proces zmian wyglądu swoich placówek oraz ich oferty, mający na celu odświeżenie wizerunku i zwiększenie konkurencyjności na rynku usług pocztowych oraz handlowych.
Dołącz do dyskusji: Poczta Polska chce badać, co o niej piszą w sieci