Na Allegro zakupy coraz częściej na kredyt. Tak robi już ponad 2 mln osób
85 proc. polskich internautów na Facebooku. Ale na dłużej przyciąga TikTok
Na Allegro mniej erotyki. Zmiany także w handlu farmaceutykami
Elon Musk połączył X ze spółką od AI. Ubyła jedna czwarta wyceny
„Randka w ciemno” dopiero jesienią. Ale nie wiadomo w której stacji
Zrezygnowali z przejęcia TVN. Chcą kupić inną grupę telewizyjną
Tego gatunku brakuje w streamingu. "Widz potrzebuje tempa i adrenaliny"
Ćwierć miliarda złotych kar nałożono na operatorów. Najwięcej na Vectrę
Niełatwy los pisarza-reportażysty. "Nikt na tym nie zarobił dużych pieniędzy"
Vadim Makarenko wraca do mediów. Będzie dyrektorem w RASP
Orlen zawiadamia prokuraturę ws. działań Obajtka. Chodzi o przejęcie Ruchu
„Gazeta Wyborcza” i Gazeta.pl jako osobne spółki. Na początek zyski
Gdzie reklamują się spółki Skarbu Państwa? Istotne zmiany dotknęły prawicowe telewizje
109 przetargów mediowych w Polsce przez rok. Play z największym budżetem
WARC Effective 100: najskuteczniejsze kampanie, marki i agencje na świecie
Były dyrektor z NBP rusza z własną agencją influencer marketingu
Sąd każe przywrócić zwolnionych dziennikarzy "Głosu Ameryki"
Anna Gacek znów na antenie Trójki. Wyjątkowa audycja
Nadawca Radia ZET urósł przy Agorze. Nie zaszkodziła flauta reklamowa
Donald Trump zmienił zdanie ws. Radia Wolna Europa. Przywrócono pieniądze
Kandydaci na prezydenta w social media.. Sławomir Mentzen liderem
Lech Poznań z nowym rzecznikiem prasowym
Legia Warszawa z nową osobą od komunikacji i social mediów
Były dyrektor z TVP przechodzi do NCBR
Hejtu w internecie najczęściej doświadczają słabsi. Kobietom coraz częściej puszczają hamulce
Trzaskowski z dużą przewagą nad Nawrockim. Jakie poparcie ma Stanowski?
Koniec Radia Wolna Europa? Trump wstrzymał finansowanie
PiS traci w nowym sondażu. Konfederacja blisko 20 proc.
Zyski właściciela ChataGPT puchną
AI czyta artykuły w Onecie. Nowa funkcja dzięki współpracy z ElevenLabs
Nowa funkcja ChataGPT. Pełna dowolność przeróbek i generowania zdjęć
Chiny mówią „nie” propozycji Donalda Trumpa. Chodzi o sprzedaż TikToka
Grupa Pracuj zarabia więcej, także w Ukrainie. Tyle wypłaci inwestorom
Grupie PZU zaszkodziły powódź i deszcze. Ponad 5 mld zł czystego zysku
Żabka będzie piec na całego. Przybędzie ponad tysiąc sklepów
Idealna rodzina z YouTube. Ten dokument Disney+ wzbudził duże emocje
„Chirurdzy” kończą 20 lat. Z czego wynika ich sukces?
Wiemy, kto zagra Wokulskiego w nowej ekranizacji „Lalki” TVP. Powstaje film i serial
Bank Pekao S.A. przygotował kolejną odsłonę gry Money Tycoon w Fortnite, w której wprowadza szereg nowości. Dostępny jest także konkurs dla graczy z atrakcyjnymi nagrodami. Nowi klienci banku w specjalnej promocji do 31 marca br. mogą również otworzyć Konto Przekorzystne z kartami z wizerunkiem gamingowym i otrzymać bonusy nawet do 400 zł.
Działalność rozpoczęła agencja reklamowa FCB Warsaw (należy do Keino Group), zastępując funkcjonującą przez ponad trzy lata FCB&theMilkman. – Bliższe powiązanie naszej działalności z globalną siecią FCB da naszym klientom dostęp do światowej klasy kompetencji – zapowiada współzałożyciel agencji Tomasz Pawlikowski.
Grupa IPG Mediabrands, do której należą takie agencje, jak UM czy Kinesso rozszerzyła swoją ofertę dla klientów z branży farmaceutycznej i ochrony zdrowia tworząc zespół Mediabrands Health, specjalizujący się m.in. w komunikacji kierowanej do lekarzy, farmaceutów i innych przedstawicieli zawodów medycznych.
Agencja reklamowa Publicis Poland (należy do koncernu Publicis Groupe) w 2023 roku zwiększyła przychody o prawie jedną dziesiątą, tak jak rok wcześniej zarabiając na czysto ponad 1,8 mln zł.
Agencja reklamowa DDB Warszawa (należy do koncernu Omnicom) w 2023 roku przy wzroście przychodów o 11 proc. zarobiła na czysto 23,5 mln zł. Jej zysk netto podbiły w górę otrzymane dywidendy, przede wszystkim od agencji z grupy OMD.
Agencja mediowa Value Media, należąca do holdingu Group One, w 2023 roku osiągnęła wzrost przychodów o 2,1 proc., zarabiając na czysto 7,9 mln zł, o 1,4 mln zł więcej niż przed rokiem. Kolejny rok z rzędu wypłaciła dywidendę.
W 2023 roku agencja mediowa Carat Polska (należy do koncernu Dentsu), której klientami są m.in. mBank, Robert Bosch i Heinz, zanotowała spadek przychodów o 10 proc., a jej strata netto pogłębiła się dwukrotnie, do prawie 12 mln zł.
W 2023 roku agencja reklamowa Change Serviceplan (należy do holdingu Group One), która obsługuje m.in. Bank Millennium, Blika i BMW, zwiększyła przychody o ponad 55 proc., natomiast przy nieco wyższej dynamice kosztów zmalała jej zyskowność.
W 2023 roku przychody agencji reklamowej Brasil skurczyły się o 41,1 proc. do 4,4 mln zł. Zmniejszył się też zysk netto firmy.
W 2023 roku GPD Agency, zajmująca się obsługą m.in. sieci sklepów Lidl, przy minimalnym spadku przychodów wydała na działalność operacyjną ponad 4 proc. więcej niż przed rokiem. W konsekwencji jej zysk netto zmalał o ponad 5 mln zł.
Artykuły sponsorowane to jeden z wielu elementów strategii content marketingu. W dobie cyfryzacji, kiedy walka o uwagę czytelników toczy się na wielu frontach, dobrze napisany artykuł sponsorowany może być skutecznym narzędziem promocji. Jednak aby przynieść oczekiwane efekty, musi spełniać określone standardy. W poniższym artykule przyjrzymy się, czym dokładnie są artykuły sponsorowane, jak je pisać, aby były skuteczne, oraz jakie korzyści mogą przynieść.
W 2023 roku agencja reklamowa Freundschaft (należąca do holdingu Mediacap) zwiększyła przychody o ponad 7 proc., ale przy prawie dwa razy wyższej dynamice kosztów operacyjnych jej rentowność zmalała poniżej zera.
W 2023 roku agencja mediowa EssenceMediacom Poland (należąca do koncernu WPP) zwiększyła przychody o jedną piątą, a jej rentowność netto poszła w górę z 1,6 mln zł straty do 2,4 mln zł zysku.
Agencja Havas Media w 2023 roku przy wzroście przychodów o 4,1 proc. osiągnęła zarobiła na czysto 8,14 mln zł, ponad dwa razy więcej niż przed rokiem.
W 2023 roku przychody agencji Isobar Polska (należącej do koncernu Dentsu) zmalały o 12 proc., a jeszcze mocniej zmniejszyły się wpływy z usług reklamowych. Przy słabszym ograniczeniu kosztów strata spółki pogłębiła się ponad dwukrotnie.
Agencja mediowa Zenith Poland (należy do Publicis Groupe) w 2023 roku zwiększyła przychody o ponad 40 proc., a jej zysk netto poszedł w górę z 4,4 do 14,4 mln zł.
W ub.r. agencja mediowa Wavemaker (należąca do koncernu WPP) zanotowała w Polsce wzrost przychodów o 37 proc. i rentowności netto z prawie 2 mln zł straty do 1 mln zł zysku.
Agencja mediowa Sigma Bis w ub.r. zwiększyła przychody o 51,3 proc. do 528,85 mln zł, a jej zysk netto sięgnął 12,44 mln zł.
W ub.r. agencja marketingowa Stor9_, której właścicielem jest Robert Lewandowski, osiągnęła wzrost przychodów o 73 proc. do 23,91 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę ponad trzykrotnie.
W ub.r. przychody agencji reklamowej PZL poszły w górę o 52 proc., a zysk netto prawie się potroił. Agencja zaczęła pracować m.in. dla T-Mobile i marki Zott.
W ub.r. agencja reklamowa Duda Polska, zajmująca się obsługą m.in. sieci Biedronka, zwiększyła przychody o 20 proc. do 60,72 mln zł, zaś jej zysk netto zmalał o prawie jedną trzecią do 3,05 mln zł.
Należące do holdingu WPP agencje VMLY&R i Wunderman Thompson, od stycznia br. łączą kompetencje pod wspólną marką VML. W Polsce agencja będzie działać pod nazwą VML Poland, a na jej czele stanął - w roli chief executive officer - Dariusz Andrian.
Zapisz się do newslettera