Hearts&Science i Gutenberg z kampanią influencerską dla marki Ricola
Hearts&Science, nowy dom mediowy w Polsce działający w ramach struktury Omnicom Media Group (OMG), we współpracy z Gutenberg Agency – agencją działającą w ramach grupy DDB uruchamiają kampanię influencer marketing dla marki Ricola.

Kampania promuje markę Ricola jako „niezłe ziółko” - cukierki tworzone na bazie 13 szwajcarskich ziół alpejskich, które dostarczają zaskakująco pozytywnych doznań smakowych, jakich z założenia nie spodziewamy się po ziołowym produkcie.
Działania marki obejmują współpracę z szerokim gronem influencerów, m.in. Robertem Makłowiczem, Ta Typiara, Make Life Harder czy Kamila Kalinczak.
Influencerzy będą promować cukierki Ricola na swoich profilach na Instagramie i TikToku, podkreślając zaskakujący smak i dodatkowe benefity produktowe – cukierki Ricola nie zawierają cukru i są idealną propozycją na łagodne odświeżenie ust w różnych sytuacjach w ciągu dnia.
Zobacz: Ricola wraca z kampanią „Życzymy Ci tego, co najlepsze” (wideo)
– My Polacy wiemy, że zioła są dla nas dobre, ale nie zawsze jesteśmy przekonani, że mogą też dobrze smakować. W ramach tej kampanii chcemy w angażujący sposób odczarować markę, postrzeganą do tej pory głównie jako odpowiedź na problem z gardłem – mówi Małgorzata Kicia, marketing manager CEE marki Ricola.
Dołącz do dyskusji: Hearts&Science i Gutenberg z kampanią influencerską dla marki Ricola