SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Znajomy maratończyk reklamuje Jump! w T-Mobile (wideo)

Sieć T-Mobile Polska rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamującej taryfy Jump!. Akcję, podkreślającą najważniejsze zalety tej oferty, przygotowały firmy DDB Warszawa i Starcom.

W nowych spotach Jump! grupa znajomych błyskawicznie informuje się telefonicznie o niecodziennym wydarzeniu - starcie ich kontuzjowanego przyjaciela w maratonie.

Część reklam podkreśla, że w taryfach Jump! dostępne są nielimitowane rozmowy, SMS-y i MSM-y do wszystkich sieci komórkowych, a także szybki internet LTE/4G. Inne reklamy informują, że znajome osoby polecone przez obecnych użytkowników Jump! otrzymują 10-złotową obniżkę abonamentu (wynikającą z korzystania z usługi Internet Connect), dzięki czemu w najniższym wariancie cenowym płacą nie 49,99 zł, tylko 39,99 zł.

Kampania prezentuje też dostępny w tych taryfach telefon Samsung Galaxy Grand2.

Przypomnijmy, że taryfy Jump! zostały wprowadzone przez T-Mobile na początku czerwca br. (zobacz szczegóły). W pierwszym etapie ich kampanii wystąpili Robert i Anna Lewandowscy (obejrzyj te reklamy), a wariant Jump! proFirma Lewandowski promował wspólnie z Mateuszem Kusznierewiczem (więcej na ten temat).

Obecna akcja reklamowa od 8 września jest prowadzona w telewizji, prasie, internecie (m.in. w serwisach społecznościowych), punktach sprzedaży oraz na outdoorze (nośniki wielkoformatowe).

Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, spoty wyreżyserował Trevor McMahan, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Znajomy maratończyk reklamuje Jump! w T-Mobile (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nowi-jka
czy ktos mi powie co to za muzyczka w tle?
odpowiedź