SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Zawsze piękne zakończenie” we wspólnej promocji Bosch i Cif (wideo)

Trwa wspólna promocja środków czyszczących Cif (Unilever Polska) i urządzeń AGD marki Bosch. Akcję pod hasłem „Zawsze piękne zakończenie” przygotowały i realizują agencja Insignia i dom mediowy Media Direction.

Promocja marek Bosch i Cif obejmuje przede wszystkim podzielony na trzy etapy konkurs. Mogą w nim wziąć udział klienci, którzy kupili środek czyszczący Cif, zachowali potwierdzający to paragon, a następnie zalogowali się na stronie kupiwygraj.pl, gdzie przesłali swoje zdjęcie i podpisali je hasłem „Zawsze piękne zakończenie”. Na zgłoszone w ten sposób fotografie mogą głosować inni internauci. Do wygrania jest prawie 90 urządzeń AGD marki Bosch oraz zestawy środków czyszczących Cif. Co tydzień nagradzani są także internauci głosujący na zdjęcia. Ponadto w akcji wyłonieni zostaną testerzy marek Bosch i Cif, których odwiedzi drużyna ekspertów i przeprowadzi szkolenie z obsługi sprzętu Bosch.

Promocja - rozpoczęta 18 czerwca, a zaplanowana do 4 listopada - ma na celu promowanie wizerunku marek Bosch i Cif jako eksperckich i zapewniających konsumentom komfort i przyjemność w wykonywaniu codziennych obowiązków w gospodarstwie domowym.

Akcję wspierają działania reklamowe w telewizji (kanały z oferty TVN, TVP i Discovery), internecie (m.in. Gazeta.pl, Newsweek.pl, Fakt.pl, Koktajl24.pl, działania na Facebooku), prasie oraz punktach sprzedaży (materiały POS: stickery, , wizualizacja na produktach, standy).

Pomysłodawcą i organizatorem promocji jest agencja Insignia, która przygotowała też strategię i kreację kampanii reklamowej). Natomiast za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Direction.

Dołącz do dyskusji: „Zawsze piękne zakończenie” we wspólnej promocji Bosch i Cif (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl