Wzrost wydatków na reklamy w wyszukiwarce Yahoo
Yahoo nie jest w stanie zbliżyć się do Google pod względem liczby użytkowników. Dobrze radzi sobie za to pod względem wydatków przeznaczanych na reklamę w jej wyszukiwarce.
Jak informuje serwis ClickZ, powołując się na dane firm SearchIgnite i RBC Capital Markets, w III kwartale bieżącego roku reklamodawcy zwiększyli swoje wydatki na reklamę w wyszukiwarce Yahoo o 7,8 procenta w porównaniu z II kwartałem.
Tymczasem Google w tym samym okresie zanotowało w tej kategorii wzrost zaledwie o 0,8 procenta, jednocześnie tracąc udziały rynkowe z 20,4 do 18,5 procenta. Niespodziewanie Yahoo wyprzedziło pod tym względem Google, znacznie zwiększając swoje udziały - z 8,5 aż do 20,4 procenta.
Z kolei w przypadku MSN reklamodawcy zmniejszyli swoje wydatki o 3,4 procenta, ale Microsoft zyskał pod względem udziałów w rynku: z 5,1 do 5,8 procenta.
źródło: ClickZ
Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na reklamy w wyszukiwarce Yahoo