SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wzrost wydatków na reklamy w wyszukiwarce Yahoo

Yahoo nie jest w stanie zbliżyć się do Google pod względem liczby użytkowników. Dobrze radzi sobie za to pod względem wydatków przeznaczanych na reklamę w jej wyszukiwarce.

Jak informuje serwis ClickZ, powołując się na dane firm SearchIgnite i RBC Capital Markets, w III kwartale bieżącego roku reklamodawcy zwiększyli swoje wydatki na reklamę w wyszukiwarce Yahoo o 7,8 procenta w porównaniu z II kwartałem.

Tymczasem Google w tym samym okresie zanotowało w tej kategorii wzrost zaledwie o 0,8 procenta, jednocześnie tracąc udziały rynkowe z 20,4 do 18,5 procenta. Niespodziewanie Yahoo wyprzedziło pod tym względem Google, znacznie zwiększając swoje udziały - z 8,5 aż do 20,4 procenta.

Z kolei w przypadku MSN reklamodawcy zmniejszyli swoje wydatki o 3,4 procenta, ale Microsoft zyskał pod względem udziałów w rynku: z 5,1 do 5,8 procenta.

źródło: ClickZ

  • Więcej informacji:
  • Yahoo

Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na reklamy w wyszukiwarce Yahoo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl