"Wszystko na temat" w nowej reklamie Otomoto
Ruszyła nowa kampania reklamowa serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi Otomoto (Grupa OLX). Działania przygotowane przez Just i Oto Film prowadzone są pod hasłem "Wszystko na temat".

Celem nowej kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako serwisu oferującego kompleksowe usługi, wspierające uczestników rynku motoryzacyjnego. Osią narracji marki są dwa spoty telewizyjne.
- Kampania reklamowa co roku w okresie “sezonu” ma zapewnić wzmożony ruch w naszym serwisie. Tym razem jednak sytuacja jest szczególna, bo pandemia spowodowała, że popyt na samochody w Polsce jest ogromny i znacznie przewyższa podaż. Aktywności które podejmujemy mogą zatem jeszcze mocniej wybrzmieć na rynku i zachęcić do poszukiwania i sprzedaży aut. Równocześnie dajemy do zrozumienia jak bardzo kompleksową obsługę oferujemy naszym użytkownikom i pozostawiamy ich z przekonaniem że w Otomoto ich motoryzacyjne potrzeby zostaną w pełni zaspokojone - mówi Sebastian Starczewski, dyrektor marketingu Otomoto.
Kampania reklamowa potrwa do końca kwietnia. Widzowie zobaczą spoty m.in. w kanałach grupy Polsat oraz TVN-Discovery. Jej uzupełnieniem jest kampania radiowa, którą ulokowano w grupach RMF, Time oraz w Antyradiu. Marka tradycyjnie też korzysta z działań kontekstowych. Wiosną kolejny rok z rzędu obecna jest ze sponsoringiem i lokowaniem produktu w programie "Zakup Kontrolowany" na TVN Turbo.
Za kreację odpowiada agencja Just, spoty wyprodukował OTO Film.
Dołącz do dyskusji: "Wszystko na temat" w nowej reklamie Otomoto